Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nem jó a szerepeket keverni 2016-12-10 17:20:02 Interjú Kovács Barnabással és Vörös Istvánnal, akik 26 hónapja voltak riválisai a 26 éve polgármesterként regnáló Gémesi Györgynek
Nem a legmegfelelőbb döntést hozta az önkormányzat 2013-08-22 17:21:59 Mondja Kovács Barnabás (MSZP), aki szerint a polgármester idén is figyelmen kívül hagyta a „Gödöllő Város Díszpolgára” szóösszetétel első két szavát